پایگاه خبری وب زوم
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
کد خبر: 17840
پ

آیفونی که از هواپیما سقوط کرد و سالم ماند!

هواپیمای بویینگ ۷۳۷، از فرودگاه پورتلند پرواز کرد، اما پس از شش دقیقه یکی از درهای آن به دلیل اختلاف فشار هوا از جا کنده شد و همین موضوع منجر به سقوط یک دستگاه تلفن همراه آیفون شد که از این سقوط جان سالم به در برد

 یک شهروند در واشنگتن، دو روز پس از ماجرای از جا کنده شدن در هواپیمای بویینگ ۷۳۷ مرتبط با خطوط هوایی آلاسکا، اعلام کرد یک دستگاه تلفن همراه آیفون در حالت «هواپیما» و با نصف باتری پیدا کرده است.

به گزارش سیتنا به نقل از ایندیپندنت، سیناتان بیتس در صفحه ایکس (توییتر سابق) نوشت: «یک گوشی آیفون را کنار جاده پیدا کردم… وقتی به داخل آن نگاه انداختم، صفحه‌ای از ایمیل حاوی اطلاعات پیرامون چمدان پرواز آلاسکا ایرلاینز را در آن دیدم.»
این هواپیما با ۱۷۱ مسافر و شش خدمه، در روز شنبه، شش ژانویه، از فرودگاه پورتلند در ایالت کالیفرنیا پرواز کرد، اما پس از شش دقیقه و رسیدن به ارتفاع ۱۶ هزار فوتی یا حدود پنج هزار متری از سطح زمین یکی از درهای آن به دلیل اختلاف فشار هوا از جا کنده شد. همین موضوع باعث شد برخی اشیا داخل هواپیما به بیرون پرتاب شود.

این هواپیما حدود ۲۰ دقیقه پس از پرواز به سلامت در فرودگاه پورتلند فرود آمد و هیچ‌کدام از مسافران و خدمه دچار آسیب جدی نشد.

کلید واژه : آیفون سقوط هواپیما
ارسال دیدگاه