پایگاه خبری وب زوم
جمعه 14 اردیبهشت 1403
کد خبر: 18058
پ

تاریخ رونمایی از گوشی تاشوی جدید هواوی مشخص شد

طبق اعلام رسمی هواوی، قرار است گوشی تاشوی جدید این شرکت به نام «هواوی پاکت ۲» که رقیبی برای گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌رود، روز سوم اسفند ماه رونمایی شود.

هواوی تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات فنی این گوشی منتشر نکرده است. با این حال، شایعات و گزارش‌های غیررسمی زیادی در مورد ویژگی‌های احتمالی آن منتشر شده است.

به گزارش سیتنا، طبق شایعات، انتظار می‌رود پاکت ۲ از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل قبلی هواوی پاکت داشته باشد. به این معنی که از دو ماژول دایره‌ای شکل در پنل پشتی بهره می‌برد که یکی محل قرارگیری دوربین سه‌گانه و دیگری برای نمایشگر فرعی استفاده می‌شود.

انتظار می‌رود پاکت ۲ در سه رنگ مشکی، سفید و بنفش عرضه شود. مدل بنفش احتمالا از روکش چرمی بهره می‌برد. مدل خاصی هم با نام تجاری Art وجود خواهد داشت که از لحاظ ظاهری متمایز خواهد بود.

از نظر مشخصات فنی، به نظر می‌رسد پاکت ۲ از پردازنده قدرتمند کرین ۹۰۰۰S به همراه ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

همچنین پشتیبانی از اینترنت 5G و شارژ سریع ۶۶ واتی از دیگر ویژگی‌های احتمالی این گوشی هستند.

باتری پاکت ۲ هم احتمالا ۴۵۲۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت خواهد داشت که می‌تواند اجرای برنامه‌های مختلف و کار با گوشی برای مدت طولانی را ممکن سازد.

هواوی قصد دارد با پاکت ۲ یک گوشی تاشو قدرتمند و جذاب را برای رقابت با حریفان اصلی از جمله سامسونگ عرضه کند. 

کلید واژه : هواوی موبایل وب زوم
ارسال دیدگاه