پایگاه خبری وب زوم
شنبه 8 اردیبهشت 1403
کد خبر: 18195
پ
معاون تجاری اسنپ:

با تعیین حد مجاز قیمت، اجازه نمی‌دهیم نرخ‌ سفر در اسنپ از یک سطحی بالاتر رود

معاون تجاری اسنپ، گفت: با فرارسیدن هفته پایانی سال و افزایش میزان ترافیک و سفرهای درون‌شهری که توازن بین عرضه و تقاضا به هم می‌خورد، برای تبدیل بیشتر درخواست‌ها به سفر ممکن است نوسان قیمتی اتفاق بیافتد؛ با این حال، تلاش می‌کنیم با راهکارهای هوشمند تعادل در تعیین نرخ را حفظ کنیم.

به دنبال انتشار خبر سیتنا به عنوان "سرویس «عجله دارم» حذف شد؛ قیمت پایه جابجایی مسافر در سرویس دهنده های اینترنتی بالا رفت!" فرید شهابی، معاون تجاری اسنپ در پاسخ به سیتنا گفت: با فرارسیدن هفته پایانی سال میزان ترافیک و سفرهای درون‌شهری به اوج خودش رسیده و وضعیت حمل‌ونقل به دلیل افزایش درخواست‌ها و کاهش تعداد کاربران راننده به شدت خاص شده است.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی که توازن بین عرضه و تقاضا به هم می‌خورد برای تبدیل بیشتر درخواست‌ها به سفر ممکن است نوسان قیمتی اتفاق بیافتد؛ با این حال، تلاش می‌کنیم با راهکارهای هوشمند تعادل در تعیین نرخ را حفظ کنیم و از طریق تعیین حد مجاز قیمت اجازه نمی‌دهیم نرخ‌ سفر از یک سطحی بالاتر برود.

معاون تجاری اسنپ خاطرنشان کرد: از سوی دیگر با در نظر گرفتن طرح‌های تشویقی برای کاربران راننده سعی می‌کنیم آنها را به فعالیت بیشتر ترغیب کنیم.

گفتنی است؛ صبح امروز سه شنبه سیتنا در گزارشی تاکید کرده بود که در روزهای پایانی سال و افزایش درخواست های مسافرین در استفاده از سرویس های اینترنتی جابجایی مسافر و به دنبال حذف سرویس «عجله دارم» از این سرویس دهنده ها، قیمت پایه حمل و نقل به شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه