پایگاه خبری وب زوم
شنبه 15 اردیبهشت 1403
کد خبر: 876
پ
عباسی آرند خبر داد;

تمدید دورکاری پرسنل ایرانسل برای هفته آینده

مدیرعامل ایرانسل اعلام کرد دورکاری پرسنل این شرکت برای هفته آینده نیز تمدید شده است.

بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، امشب پنجشنبه از طریق حساب رسمی اینستاگرام خود، با مخاطبانش به صورت زنده گفت‌وگو کرد.
او در این گفتگو اظهار کرد: شرکت ایرانسل اولین شرکتی بود که شرایط دورکاری را برای پرسنل خود فراهم کرد تا هم همکاران ما کمترین آسیب را ببینند و هم عملکرد شرکت و خدمت رسانی به مردم ادامه داشته باشد.
عباسی آرند تیم نگهداری شرکت ایرانسل را خط مقدم این شرکت در ایام کرونایی نامید و گفت: پیمانکاران ما در استان های مختلف به صورت شبانه روزی در بخش نگهداری و راه اندازی شبکه مشغول خدمت رسانی بودند.
او در همین حال اعلام کرد که یکی از پیمانکاران این شرکت در شهر قم به دلیل بیماری کرونا فوت کرده است.
مدیرعامل ایرانسل با یادآوری افزایش بی سابقه استفاده از اینترنت گفت: در این ایام در برخی از ساعت ها ترافیک اینترنت کشور مصرف بسیار بالایی را تجربه کرد. علی رغم محدودیت های فرکانسی ما اما شرکت ایرانسل با مدیریت مناسب و بکارگیری ظرفیت های موجود شبکه اش را پایدار نگه داشت.
عباسی آرند سپس درباره تلاش های ایرانسل در راستای انجام مسئولیت اجتماعی اش در این ایام گفت. به گفته او ارائه بسته های مکالمه رایگان به پرسنل درمانی کشور، ارائه بسته اینترنتی رایگان به مشترکان و همچنین کمک مالی به برخی بیمارستان ها و مراکز درمانی از جمله تلاش های این شرکت در ایام کرونایی بوده است.
او در ادامه با بیان خبری برای پرسنل ایرانسل داشت. عباسی آرند گفت که با توجه به شرایط کشور این شرکت شرایط دورکاری را برای هفته آینده نیز تمدید کرده است.
او همچنین اعلام کرد که شرکت ایرانسل برای پرسنل خود تسهیلات کارت اعتباری در نظر گرفته به زودی در اختیار آنان قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت ایرانسل همچنین گفت که قرار است برای پرسنل این شرکت وام های بانکی در نظر گرفته شکد. در کنار آن نیز ما به دنبال صندوق توسعه مسکن هستیم و آن را راه اندازی کرده ایم و امیدواریم با این صندوق همکاران ما خانه دار شوند.
او در ادامه با بیان اینکه خبر خوبی برای پرسنل و مشترکان ایرانسل دارد گفت: ایرانسل در بین ۲۲ شرکت ای تی ام اول شده و جایزه ۲۰۰ هزار دلاری به این شرکت تعلق گرفته است.
به گفته او این پاداش به زودی بین پرسنل این شرکت توزیع خواهد شد.
او همچنین اعلام کرد که ایرانسل علاوه بر افزایش حقوقی ۱۹ تا ۲۲ درصدی که طبق قانون برای کارمندان در سال جدید در نظر گرفته شده است، بر اساس عملکرد پرسنل این درصد را افزایش بیشتری خواهد داد.

ارسال دیدگاه