پایگاه خبری وب زوم
شنبه 8 اردیبهشت 1403
کد خبر: 18130
پ

بیل گیتس و زاکربرگ؛ ستاره‌های حاضر در جشن میلیاردر هندی

موکش آمبانی میلیاردر مشهور هندی برای مراسمی که پیش از جشن عروسی فرزندش برگزار می‌کند، بزرگان هنر، سیاست و فناوری جهان را به هند آورده تا شبی پرستاره را با حضور چهره‌های مطرحی چون بیل گیتس و مارک زاکربرگ رقم بزند.

 آنانت آمبانی، کوچک‌ترین پسر موکش آمبانی، میلیاردر هندی و مالک شرکت ریلاینس اینداستریز، قرار است در ماه ژوئیه با رادیکا مرچنت ازدواج کند، اما جشن‌های پیش از عروسی آنها از همین حالا آغاز شده است.

یه گزارش سیتنا، طبق گزارش‌ها، چهره‌های سرشناسی همچون بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت، مارک زاکربرگ مالک متا (صاحب اپلیکیشن‌های واتس‌اپ، اینستاگرام و فیس‌بوک)، ایوانکا ترامپ دختر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا و باب ایگر مالک دیزنی برای شرکت در این مراسم به هند سفر کردند.

جشن پیش از عروسی سه روزه آمبانی و مرچنت از روز یکشنبه در ایالت گجرات آغاز می‌شود. در روز اول یک مهمانی با عنوان «شبی در اورلند» برگزار می‌شود.

روز بعد مراسمی با موضوع جنگل برپا خواهد شد که مهمان‌ها برای بازدید از مرکز نجات حیوانات وسیعی که زیستگاه بیش از ۲۰۰۰ حیوان است، دعوت شده‌اند.

در روز سوم نیز گردشی در Tusker Trails برنامه‌ریزی شده و از میهمانان خواسته شده لباس غیررسمی بپوشند.

مراسم پایانی با نام Hashtakshar برگزار می‌شود که انتظار می‌رود مهمانان در آن لباس‌های سنتی هندی مانند ساری و شروانی بپوشند.

گفته می‌شود بیش از ۲۵۰۰ نوع غذا توسط ۶۵ سرآشپز برای این مراسم فراهم شده است.

انتظار می‌رود ستارگان بالیوود مانند شاهرخ خان، آمیتاب باچان، سلمان خان و دیپیکا پادوکن نیز در جشن حضور داشته باشند.

جشن پیش از عروسی آمبانی و مرچنت قرار است یکی از باشکوه‌ترین مراسم‌های ازدواج سال ۲۰۲۴ در جهان باشد.

ثروت هنگفت خانواده داماد و حضور چهره‌های سرشناس جهانی، از این مراسم یک رویداد بین‌المللی ساخته است.

ارسال دیدگاه