پایگاه خبری وب زوم
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
کد خبر: 15530
پ

عباسی‌آرند: اسنپ رکورد بیش از ۴.۰۰۰.۰۰۰ سفر روزانه را ثبت کرد

سرویس تاکسی گروه اسنپ هفته گذشته موفق به ثبت رکورد ۴ میلیون و ۸ هزار و ۶۰۹ سفر در یک روز شد.

مدیرعامل ایرانسل، یکی از سهامداران اصلی اسنپ، از ثبت رکورد بیش از ۴ میلیون سفر روزانه در بخش تاکسی این سوپر‌اپلیکیشن خبر داد.

بیژن عباسی‌آرند، تأکید کرد: «سرویس تاکسی گروه اسنپ هفته گذشته موفق به ثبت رکورد ۴ میلیون و ۸ هزار و ۶۰۹ سفر در یک روز شد. در بهمن‌ماه امسال نیز ۱۰۵ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۷۳۸ سفر به‌وسیله این تاکسی اینترنتی انجام شده است.»

ایرانسل از سال ۱۳۹۵ با سرمایه‌گذاری در اسنپ، یکی از سهامداران اصلی آن شد. این سرمایه‌گذاری آغازگر دوران جدیدی از تحول و توسعه در این کسب‌وکار دیجیتال بوده است. اسنپ اکنون در ۲۷۸ شهر در سراسر ایران فعال است و براساس اعلام مدیرعامل اسنپ در گفت‌وگو با رسانه‌ها، حدود ۹۰ درصد از سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی کشور را در اختیار دارد.

مدیرعامل ایرانسل همچنین با اشاره به گذشت هشت سال از تأسیس اسنپ، تصریح کرد: «اکنون این کسب‌وکار به بلوغ کافی برای ورود به بورس رسیده است. ورود اسنپ به بورس می‌تواند نقش مهمی در افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و ترغیب آن‌ها به سرمایه‌گذاری ایفا کند.»

عباسی‌آرند با تأکید بر اینکه «ایرانسل به اسنپ تکلیف کرده است که بخشی از سهام خود را در بورس تهران عرضه کند»، ابراز امیدواری کرد که با رفع برخی از پیچیدگی‌های موجود، امکان ورود اسنپ به بورس نیز مهیا شود.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۶۰ درصد از سهام گروه اسنپ متعلق به شرکت‌های MTN و ایرانسل است، تأکید کرد: «مجموعه اسنپ در بخش تاکسی خدمات مناسبی ارائه می‌دهد. سایر بخش‌های گروه اسنپ، مانند اسنپ‌فود، سرویس سوپرمارکت، اسنپ‌تریپ، اسنپ‌باکس، اسنپ‌‌پی و اسنپ دکتر نیز توانسته‌اند طی سال‌های اخیر، رشد قابل‌توجهی داشته باشند.»

منبع: دیجیاتو

کلید واژه : ایرانسل اسنپ
ارسال دیدگاه