پایگاه خبری وب زوم
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
کد خبر: 15984
پ
سرمربی لایپزیش:

مجازات نفرت‌پراکنی در اینترنت باید حبس باشد

سرمربی لایپزیش خواهان مجازات زندان برای کسانی شد که علیه فوتبالیست‌ها در اینترنت نفرت‌پراکنی می‌کنند.

مارکو روزه، سرمربی لایپزیش، بعد از حملات نژادپرستانه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی بازیکن این تیم، بنجامین هنریکس را هدف گرفته بود به این حملات واکنش نشان داد و خواهان مجازات زندان برای کسانی شد که در اینترنت علیه فوتبالیست‌ها نفرت‌پراکنی می‌کنند. روزه همچنین اشاره کرد که نکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو، هم در روزهای اخیر هدف حملات مشابهی قرار گرفته است.

روزه خواهان دخالت دولت علیه هدف قرار گرفتن فوتبالیست‌ها شد و گفت: "من معتقدم مجازات‌های سختی باید علیه این افراد اعمال بشود. دولت باید وارد عمل بشود. اینکه چنین افرادی را تنها چند روز محروم کنید مشکل را حل نمی‌کند. اگر آنها را چند روز به زندان بیندازید شاید چند نفرشان به این فکر بیفتند که از این به بعد مثل آدم‌های نرمال رفتار کنند".

1839595

بنجامین هنریکس، بازیکن لایپزیش، دیروز اعلام کرد بعد از پیروزی اخیر تیمش مقابل دورتموند در شبکه‌های اجتماعی با حمله‌های شدید نژادپرستانه مواجه شده و حتی به مرگ تهدید شده است. او در این باره گفت: "بعد از آنکه دورتموند را 2-0 بردیم حملات وحشتناکی به من شد. می‌خواهم چند تا از پیام‌های خصوصی‌ام را به شما نشان بدهم. امیدوارم لذت ببرید. این واقعا وحشتناک است". هنریکس این صحبت‌ها را با انتشار ویدیویی در اینترنت مطرح کرد و بعضی از حملات نژادپرستانه علیه خود را به اشتراک گذاشت.

منبع: ورزش سه

کلید واژه : اینترنت فضای مجازی
ارسال دیدگاه