پایگاه خبری وب زوم
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
کد خبر: 17013
پ

امکان جراحی ایلان ماسک قبل از مبارزه با مارک زاکربرگ

ایلان ماسک در پاسخ به تاریخی که مارک زاکربرگ برای مبارزه‌شان پیشنهاد کرده بود، اعلام کرد که تاریخ قطعی هنوز مشخص نیست زیرا فردا از گردن و پشتم ام‌آر‌آی می‌گیرم و ممکن است پیش از مبارزه به عمل جراحی نیاز داشته باشم.

ایلان ماسک، مدیرعامل شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در پاسخ به تاریخی که مارک زاکربرگ، مدیرعامل پلاتفرم متا پیش‌تر برای مبارزه‌شان پیشنهاد کرده بود، در حساب توئیتر خود نوشت:‌ «تاریخ قطعی هنوز مشخص نیست. فردا از گردن و پشتم ام‌آر‌آی می‌گیرم. ممکن است پیش از مبارزه به عمل جراحی نیاز داشته باشم. این هفته مشخص می‌شود.»

توئیت

به گزارش یورونیوز در ۲۱ ژوئن و با انتشار خبرهایی مبنی بر قصد متا بر راه‌اندازی این شبکه اجتماعی جدید ایلان ماسک در توییتی اعلام کرده بود که حاضر است با مارک زاکربرگ در قفس مبارزه کند. در پاسخ به این توییت ماسک، زاکربرگ هم در یک استوری اینستاگرامی با انتشار تصویری از توییت ماسک، نوشت: «آدرس را برایم بفرست.»

پیش‌تر، مارک زاکربرگ متا در پستی در حساب تردز خود تاریخ پیشنهادیش برای مبارزه در قفس با ایلان ماسک را ۲۶ اوت اعلام کرده اما گفته بود که نسبت به برگزاری این مسابقه چشمش آب نمی‌خورد.

ارسال دیدگاه