پایگاه خبری وب زوم
پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403
کد خبر: 17314
پ

ایلان ماسک همچنان در صدر ثروتمندترین افراد آمریکا

دونالد ترامپ از فهرست فوربس 400 خارج شد چرا که دارایی او 2.6 میلیارد دلار تخمین زده شد که کاهش 600 میلیون دلاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد، در همین حال ایلان ماسک بار دیگر در صدر این فهرست قرار گرفت که هر سال توسط مجله فوربس تهیه می‌شود.

ایلان ماسک، میلیاردر و کارآفرین آمریکایی بار دیگر در صدر فهرست 400 شهروند ثروتمند آمریکایی قرار گرفت که هر سال توسط مجله «فوربس» تهیه می‌شود.

به گزارش سیتنا «فوربس» ثروت مالک شرکت «اسپیس ایکس» و« تسلا» را 251 میلیارد دلار برآورد کرده که تقریباً معادل رقم سال گذشته است که ماسک در صدر آن فهرست نیز قرار داشت.

جف بزوس، بنیانگذار شرکت آمریکایی «آمازون»، با 161 میلیارد دلار در جایگاه دوم و لاری الیسون یکی از بنیانگذاران «اوراکل» با 158 میلیارد دلار در رده سوم قرار گرفت.

وارن بافیت، مدیر «برکشایر هاتاوی»با 121 میلیارد دلار، رتبه چهارم را به دست آورد و لاری پیج، یکی از بنیانگذاران «گوگل» با 114 میلیارد دلار در رتبه پنجم جای گرفت.

بیل گیتس، بنیانگذار «مایکروسافت» با 111 میلیارد دلار در رتبه ششم قرار دارد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا از فهرست «فروبس 400» خارج شد زیرا دارایی او 2.6 میلیارد دلار تخمین زده شد که کاهش 600 میلیون دلاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

به گزارش «فوربس»، مجموع ثروت 400 ثروتمند آمریکایی نسبت به سال گذشته، 500 میلیارد دلار افزایش یافته است.

ارسال دیدگاه