پایگاه خبری وب زوم
جمعه 14 اردیبهشت 1403
کد خبر: 17621
پ

بیانیه سروش‌پلاس پیرامون احضار مدیرعامل این پیام‌رسان به دادسرای ارشاد

پیام‌رسان سروش‌پلاس در بیانیه‌ای اعلام کرد: دیروز (۱۲ آذرماه) مدیرعامل سروش‌پلاس جهت پاره‌ای از توضیحات در مورد موضوع پالایش محتوای پیام‌رسان در دادسرای ارشاد حاضر شد. موضوعی که در این روزها شامل حال اغلب کسب‌وکارها و پلتفرم‌ها می‌شود.

پیام‌رسان سروش‌پلاس در بیانیه‌ای اعلام کرد: دیروز (۱۲ آذرماه) مدیرعامل سروش‌پلاس جهت پاره‌ای از توضیحات در مورد موضوع پالایش محتوای پیام‌رسان در دادسرای ارشاد حاضر شد. موضوعی که در این روزها شامل حال اغلب کسب‌وکارها و پلتفرم‌ها می‌شود، اما سوالی که قابل طرح بوده موج‌سواری برخی افراد به واسطه بازی رسانه‌ای‌ و تخریب است که به طرز عجیبی این رخداد در رسانه‌ها با عنوان بازداشت مطرح شده است؛ یا سفارش‌دهندگان این خبر از بار کلمات آگاه نیستند یا مقاصد دیگری در پشت این کلمات دارند.

به گزارش سیتنا، روابط عمومی پیام‌رسان سروش‌پلاس در بیانیه‌ای اعلام کرد:

«دیروز (۱۲ آذرماه) مدیرعامل سروش‌پلاس جهت پاره‌ای از توضیحات در مورد موضوع پالایش محتوای پیام‌رسان در دادسرای ارشاد حاضر شد. موضوعی که در این روزها شامل حال اغلب کسب‌وکارها و پلتفرم‌ها می‌شود. اما سوالی که قابل طرح بوده موج‌سواری برخی افراد به واسطه بازی رسانه‌ای‌ و تخریب است که به طرز عجیبی این رخداد در رسانه‌ها با عنوان بازداشت مطرح شده است. یا سفارش‌دهندگان این خبر از بار کلمات آگاه نیستند یا مقاصد دیگری در پشت این کلمات دارند.

اتفاقی که مطلوب اصحاب‌ انحصار بوده که پیشتر هم صدای انتقادات و پیشبرد مستقل سیاست‌های پیام‌رسان باعث آزار و اذیت‌شان شده بود.

این بار نیز با غیر امن و غیراخلاقی نشان دادن فضای پیام‌رسان سروش‌پلاس مجددا مسیر انحصارطلبی‌شان را برای خیمه زدن بر روی اکوسیستم پیام‌رسانی و رسانه‌های اجتماعی کشور با سرعت بیشتری طی می‌کنند.

این درحالی‌ست که امنیت خاطر کاربران و حفظ فضای اخلاقی سالم، پیوسته از خطوط قرمز پیام‌رسان بوده و به همین دلیل بسترهای مختلف پالایش محتوا در سروش‌پلاس فراهم شده و کارآمدی این بسترها و آمار و ارقام لازم به‌صورت مداوم به مراجع ذی‌ربط ارائه شده است.

پیام‌رسان سروش‌پلاس همانند گذشته و با هدف ارائه محصولی باکیفیت و مطلوب کاربران به کار خود ادامه خواهد داد».

ارسال دیدگاه