پایگاه خبری وب زوم
شنبه 15 اردیبهشت 1403
کد خبر: 18097
پ

با عیدی کارگران چه موبایل‌هایی می‌شود خرید؟

با توجه به مصوبه سال جاری شورای عالی کار و با توجه به میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال ۱۴۰۲، می‌توان یک گوشی میان‌رده خریداری کرد.

با توجه به مصوبه سال جاری شورای عالی کار و با توجه به میزان حداقل و حداکثر عیدی کارگران در سال ۱۴۰۲، می‌توان یک گوشی میان‌رده خریداری کرد.

به گزارش سیتنا، بر اساس مصوبه امسال شورای عالی کار، حداقل و حداکثر عیدی کارگران ایرانی در سال ۱۴۰۲، به ترتیب ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است که با آن می‌توان یک گوشی میان‌رده خریداری کرد.

گلکسی A54؛ پرطرفدارترین گوشی سامسونگ

گلکسی A54 با قیمت حدود ۱۳ تا ۱۵ میلیون تومان، یکی از پرفروش‌ترین محصولات سامسونگ در بازار است. این مدل به دوربین قدرتمند و نمایشگر سوپر AMOLED مجهز شده و انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان به عکاسی و نمایشگرهای باکیفیت است.

گلکسی A34؛ میان‌رده اقتصادی سامسونگ

گلکسی A34 با قیمت حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان، گزینه اقتصادی‌تری نسبت به A54 است. البته از نظر کیفیت دوربین و پردازنده پایین‌تر از A54 قرار می‌گیرد.

پوکو X6 پرو؛ قدرتمندترین پردازنده

پوکو X6 پرو با قیمت حدود ۱۶ میلیون تومان، دارای قدرتمندترین پردازنده در این محدوده قیمت است. البته در بخش دوربین نمی‌تواند با A54 رقابت کند.

ردمی نوت 13؛ مقرون به صرفه‌ترین گوشی شیائومی

ردمی نوت 13 با قیمت زیر ۱۰ میلیون تومان، اقتصادی‌ترین گزینه از محصولات جدید شیائومی است. این مدل نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت قابل توجهی در پردازنده و دوربین داشته است.

ردمی نوت 13 پرو؛ دوربین برتر در میان ردمی‌ها

ردمی نوت 13 پرو با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسل، برترین عملکرد دوربین را در میان گوشی‌های ردمی دارد. قیمت این محصول بین ۱۱ تا ۱۲ میلیون تومان است.

ناتینگ‌فون 1؛ جذاب‌ترین طراحی در این رده قیمت

ناتینگ‌فون 1 با طراحی زیبا و جذاب خود، حداقل ۱۵ میلیون تومان قیمت دارد و با بودجه عیدی کارگری قابل خرید است.

ارسال دیدگاه