پایگاه خبری وب زوم
شنبه 15 اردیبهشت 1403
کد خبر: 358
پ
بررسی دسترسی بهتر به آنتن‌دهی و اینترنت همراه در سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

ایرانسل دسترسی بهتر و اینترنت پایدار/ همراه اول ضعف در آنتن‌دهی

بررسی دسترسی بهتر به آنتن‌دهی و اینترنت همراه در سینمای رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجرسی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر این روزها با نمایش فیلم‌های برگزیده در سراسر کشور در حال برگزاری است. شهر تهران نیز در پردیس‌ها و سینماهای مختلف سطح شهر شاهد برگزاری جشنواره فیلم فجر است.

به گزارش وب زوم  یکی از مهم‌ترین مکان‌هایی که در ایام برگزاری جشنواره مورد توجه قرار می‌گیرد سینمای رسانه است. مکانی که اهالی رسانه در آن به تماشای فیلم‌ها می‌نشینند و بعد از دیدن هر اثر نشست خبری با حضور عوامل آن فیلم برگزار می‌شود. 
در این بین یکی از مهم‌ترین موارد برای اهالی رسانه دسترسی هر چه بهتر به وسایل ارتباطی از جمله گوشی‌ها و اینترنت همراه است.
بررسی‌ها از پردیس سینمایی ملت که در جشنواره امسال مانند دو دوره قبلی میزبان اهالی رسانه بوده داده‌های جالبی را به دست می‌دهد. از آنجایی که نشست‌های نقد و بررسی فیلم‌ها در طبقه منفی دو (۲-) سینمای رسانه برگزار می‌شود و بخشی از رسانه‌ها نیز در طبقه منفی یک (۱-) حضور دارند اپراتور ایرانسل با آنتن‌دهی کامل و قوی و اینترنت 4G پایدار دسترسی بسیار خوبی را برای مشترکان خود به وجود آورده است. به گونه‌ای که بسیاری از اهالی رسانه ترجیح می‌دهند از اینترنت گوشی خود برای ارسال خبر، عکس و ویدئوها استفاده کنند.
از سوی دیگر و طبق بررسی‌ها در طبقات منفی یک و منفی دو پردیس ملت مشترکان اپراتور همراه اول با مشکل آنتن‌دهی و عدم دسترسی مناسب به اینترنت همراه در گوشی‌ها روبرو هستند. این در حالی است که در ورودی پردیس سینمایی ملت حتی می‌توان آنتن تقویت‌کننده سیار این اپراتور را هم مشاهده کرد. اما متاسفانه همچنان اهلی رسانه در طبقات پایینی سینمای رسانه از دسترسی مناسبی برخوردار نیستند.

ارسال دیدگاه