پایگاه خبری وب زوم
جمعه 7 اردیبهشت 1403
کد خبر: 1432
پ
مدیر مالی شیپور:

مانعی نباشد شپیور تا اواخر تابستان در بورس پذیرش می‌شود

مجید آنت معتقد است اگر مانعی پیش نیاید شیپور تا قبل از پاییز در بورس پذیرش می‌شود.

درپی رونق اخیر بازار سرمایه ایران و شرایط مساعد جهت ورود شرکت‌های خصوصی پیشرو به این بازار، هیئت مدیره شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) نیز تصمیم به عرضه عمومی سهام این شرکت گرفتند.

 

مجید آنت، مدیر مالی شیپور درباره وضعیت پذیرش این شرکت در بازار سرمایه به وب‌زوم می‌گوید: ما درخواستمان را به فرابورس داده‌ایم و چند جلسه با مسئولان مربوطه در فرابورس هم برگزار کرده‌ایم. فرآیند پذیرش ما به صورت رسمی آغاز شده و الان هم اطلاعات و چشم‌انداز مالی و همچنین پیشنویس امیدنامه را به فرابورس داده‌ایم. آنها نیز بررسی کردند و نکاتی را گفتند که آن نکات را دریافت کردیم و در حال اعمال آنها هستیم.

او اضافه می‌کند: با توجه به اینکه تایید اطلاعات صورت‌های مالی سال 98 را گرفته‌ایم و پیش‌نویس امیدنامه را هم تقریبا تکمیل کرده‌ایم فکر می‌کنم در مرحله پایانی تایید مدارک هستیم.

آنت در پاسخ به این سوال که پذیرش شیپور در بورس چه زمانی اتفاق می‌افتد می‌گوید: واقعیت این است که پیش‌بینی اندکی سخت است چرا که هم ترافیک شرکت‌هایی که در مرحله پذیرش هستند زیاد شده و هم شرایط پذیرش شرکت‌های استارتاپی فرق می‌کند. بنابراین بخشی از زمان ورود مربوط به ما نیست.

مدیرمالی شیپور توضیح می‌دهد: متفاوت بودن پذیرش شرکت‌های استارتاپی با شرکت‌های مرسوم در بورس و فرابورس باعث شده که نظر دوستان این باشد که بازار جداگانه‌ای تحت عنوان بازار هدف برای آنان ایجاد شود که فرابورس پیش‌نویس آن را هم تهیه کرده و با سازمان بورس در حال جلو بردن آن هستند. بنابراین فرایند پذیرش ما به این موارد بستگی دارد. اگر مانعی از آن سمت نباشد فکر کنم می‌توانیم تابستان امسال پذیرش را به سرانجام برسانیم.

آنت همچنین در پاسخ به این سوال که ایا صورت‌های مالی شیپور نیز منتشر خواهد شد می‌گوید: طبیعتا بعد از پذیرش، شیپور هم مانند دیگر شرکت‌ها در بورس و فرابورس که ملزم به افشای اطلاعات در قالب سامانه کدال خواهد بود، صورت‌های مالی و بقیه مدارکی که باید افشا کند را طبق الزامات بورس و فرابورس منتشر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه