پایگاه خبری وب زوم
شنبه 8 اردیبهشت 1403
کد خبر: 16338
پ

اعضای جدید هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند

رئیس جمهور از 6 عضو جدید خواسته است تا نسبت به پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان و حمایت از بخش خصوصی اقدام کنند.

اعضای هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی طی حکمی از سوی رئیس جمهور و رئیس هیئت امنای این صندوق منصوب شدند.

طی این حکم «یاسر عرب‌نیا»، «سعید شوال پور»، «مصطفی قانعی»، «محمدسعید جبل عاملی»، «مصطفی زمانیان» و «محمدسعید سرافراز» به عنوان اعضای جدید هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شدند.

در متن حکم رئیس جمهور خطاب به اعضای جدید هیئت عامل آمده است: «در اجرای ماده (۱۰) اصلاحی اساسنامه صندوق نواوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۱/۶/۲۹ هیئت وزیران و بر اساس مصوبه هیئت امنای آن صندوق، با عنایت به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «عضو هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.»

رئیسی از اعضای جدید خواسته است تا با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، وزارتخانه‌های بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری و سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان، رشد، توانمندسازی و حمایت از بخش خصوصی و شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کنند. اقداماتی که در راستای حل مسائل اساسی کشور و بهبود فرآیند تجاری‌سازی فناوری‌ها و کمک به ارتقای نظام مالی فناوری و نوآوری باشد.

هیئت عامل صندوق نوآوری

با هیئت عامل صندوق نوآوری بیشتر آشنا شوید

عرب‌نیا هم اکنون به عنوان معاون توسعه منابع و پشتیبانی صندوق نوآوری و شکوفایی و شوال‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و سرپرست معاونت سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی مشغول به فعالیت هستند.
همچنین قانعی عضو هیئت علمی دانشگاه بقیه‌الله و دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، جبل عاملی عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت و رئیس سابق دانشگاه علم و صنعت، زمانیان مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دبیر ستاد خیرین آموزش عالی و سرافزار عضو هیئت مدیره همراه اول و مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شریف هستند.

لازم به یادآوری است که اواخر فروردین امسال، «محمد صادق خیاطیان یزدی» جایگزین «علی وحدت» در مقام مدیرعاملی صندوق نوآوری و شکوفایی شد.

منبع: دیجیاتو

کلید واژه : دانش بنیان
ارسال دیدگاه