پایگاه خبری وب زوم
جمعه 7 اردیبهشت 1403
کد خبر: 1957
پ

فعالیت بیش از 10هزار فروشگاه در «دیوار فروشگاه‌ها»

در دو ماه و نیم گذشته بیش از ۱۰ هزار فروشگاه در «دیوار فروشگاه‌ها» شروع به کار کرده‌اند. رقمی که تقریبا ۳ برابر تعداد کل مغازه‌هایی است که در دو طرف خیابان ولیعصر، از میدان راه‌آهن تا تجریش واقع شده است.

دو ماه و نیم از شروع فعالیت «دیوار فروشگاه‌ها» می‌گذرد. این پنل، بخش جدیدی در سایت دیوار است که به مغازه‌ها و فروشگاه‌های جدید اجازه می‌دهد تا کالاهای نو خود را در معرض دید کاربران قرار داده و به فروش برسانند. این بخش جدید در سایت دیوار کار خود را از تهران و با سه دسته‌بندی لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و لوازم شخصی و لباس شروع کرده و قرار است به زودی بخش‌های بیشتری از نیازهای مشتریان را هم پوشش دهد. در «دیوارٍ فروشگاه‌ها» هر مغازه یک پنل کاربری دارد که داخل آن محصولات خود را معرفی و آگهی کرده است. در دو ماه و نیم گذشته بیش از ۱۰ هزار فروشگاه در «دیوار فروشگاه‌ها» شروع به کار کرده‌اند. رقمی که تقریبا ۳ برابر تعداد کل مغازه‌هایی است که در دو طرف خیابان ولیعصر، از میدان راه‌آهن تا تجریش واقع شده است.

اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار در نشست خبری که در ۲۵ خرداد برگزار شده بود، گفته بود: «ما از اواسط اسفندماه با شیوع بیماری کرونا به این فکر ‌کردیم که چگونه در این شرایط کنار مردم باشیم تا بخشی از ضرر و زیانی را که به این واسطه رخ داده پوشش دهیم؟ با این سرویس از یک سو فروشگاه‌های آفلاین می‌توانند شعبه آنلاین خود را راه‌اندازی کنند تا بخشی از زیان کسب و کارهای آنها پوشش داده شود و سوی دیگر به واسطه آن مردم می‌توانند در شرایطی که رفت و آمدها محدود شده است، پاساژگردی آنلاین را تجربه کنند.»

پیش از این هم در دیوار برای مشاورین املاک و مشاوران خودرو سرویس مشابهی را راه‌اندازی شده بود تا از خدمات آن بهره ببرند ولی با توجه به اینکه دیوار بیش از ۳۵ میلیون کاربر دارد هدف از راه‌اندازی دیوارٍ فروشگاه‌ها ارائه تسهیلات بیشتری به کسب و کارها برای عرضه راحت‌تر محصولات است تا آنها هم شعبه آنلاین خود را در دیوار داشته باشند و بتوانند کالاهای خود را به فروش برسانند.

طبق گزارش سال ۹۸ دیوار بیش از ۴۴۰ هزار کسب و کار در دیوار فعال بودند و دیوار در پی حمایت از کسب‌وکارهای فعال در این پلتفرم است. به همین منظور در دیوار فروشگاه‌ها قرار نیست دیوار کمیسیونی از هیچ یک از طرفین دریافت کند بلکه با بیش از ۳۵ میلیون کاربر صرفا میزبانی برای خرید و فروش کالای نو است که می‌تواند تسهیلات و امکانات بیشتری را برای آنها ارائه دهد. 

ارسال دیدگاه