پایگاه خبری وب زوم
جمعه 7 اردیبهشت 1403
کد خبر: 15739
پ

رونمایی از عینک واقعیت افزوده بی‌سیم شیائومی

این عینک واقعیت افزوده که در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل در بارسلون این هفته رونمایی شد، دارای پنل‌های نمایشگر میکرو OLED با منشور‌های هدایت نور آزاد است که نور را قبل از اینکه به چشم کاربر وارد کند، از سه سطح بازتاب می‌دهند.

شیائومی از عینک‌های واقعیت افزوده بی‌سیم با صفحه نمایش تطبیقی ​​ «سطح رتینا» رونمایی کرد (یک پزشک) «تابناک با تو» - عینک واقعیت افزوده شیائومی به نام Wireless AR Glass Discovery Edition جزو اولین‌ها در این صنعت است که دارای وضوح تصویر در حد رتینا است.

این عینک واقعیت افزوده که در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل در بارسلون این هفته رونمایی شد، دارای پنل‌های نمایشگر میکرو OLED با منشور‌های هدایت نور آزاد است که نور را قبل از اینکه به چشم کاربر وارد کند، از سه سطح بازتاب می‌دهند. شیائومی ادعا می‌کند رزولوشن این عینک ۵۸ پیکسل بر درجه است که گزارش شده که در صنعت نزدیک‌ترین کیفیت تصویر در سطح رتینا است. میزان روشنایی این عینک در اوج ۱۲۰۰ نیت است.

عینک ۱۲۶ گرمی Discovery Edition با اتصال کابلی دست و پا گیر به یک دستگاه منبع محدود نمی‌شود. همانطور که از نامش پیداست – با اتصال بی سیم خود با تاخیر دیتای ورودی را می‌گیرد و تقریبا همتراز با محصولات با اتصالات سیمی است و شیائومی ادعا می‌کند که حداکثرتأخیر آن تا ۵۰ میلی‌ثانیه است. همچنین به کاربر وعده داده شده است که به سادگی با گوشی و عینک با هم همسان می‌شوند.

این عینک دوربین‌های ردیابی کم مصرف دارد، کنترل ژست‌های واقعیت افزوده را با تشخیص فضایی ممکن می‌کند و دستکاری اشیاء مجازی، تایپ روی صفحه، کوچک کردن و بزرگ‌نمایی، باز کردن/بستن برنامه‌ها، کشیدن انگشت و پیمایش و موارد دیگر را دارد.

همچنین به نظر می‌رسد این عینک قادر به ادغام با وسایل خانه هوشمند است، به طوری که شیائومی کاربری را در حال خاموش کردن چراغ رومیزی در ویدیوی تبلیغی می‌بینیم و همچنین کاربر برای ادامه تماشای یک برنامه تلویزونی از عینک استفاده می‌کند.

کاربران همچنین می‌توانند برخی یا تمام عملکرد‌های روی صفحه را با استفاده از صفحه نمایش تلفن هوشمند کنترل کنند.

لنز‌های الکتروکرومیک در جلو می‌توانند نور محیط را برای غوطه‌ور شدن بدون حواس‌پرتی در فضای مجازی کم‌سو کنند یا به نور اجازه دهند محتوای دیجیتال را با نما‌هایی از دنیای واقعی ترکیب کند.

گزارش شده است که این عینک با گوشی‌های پرچمدار سری ۱۳ این شرکت که به صورت بین المللی در MWC عرضه شدند و همچنین سایر گوشی‌های هوشمندی که قادر به پشتیبانی از پلتفرم Snapdragon Spaces کوالکام هستند، سازگار است. این عینک می‌تواند به عنوان مرکز سرگرمی با صفحه نمایش بزرگ برای تماشای محتوای تیک تاک یا یوتیوب نیز باشد.

عینک واقعیت افزوده بی‌سیم شیائومی نسخه Discovery از پردازنده‌های اسنپدراگون XR۲ Gen۱ بهره می‌برد، باتری آند سیلیکونی-اکسیژن داخلی آن را تغذیه میٰکند، ترکیبی از مواد آلیاژ منیزیم-لیتیوم و فیبر کربن دارد و به رنگ تیتانیوم است.

به نظر می‌رسد در حال حاضر این یک پوشیدنی در حال توسعه یا یک نمونه اولیه مفهومی باشد و در حال حاضر هیچ اطلاعاتی برای انتشار محصول در دسترس نیست.

منبع: یک پزشک

کلید واژه : شیائومی عینک
ارسال دیدگاه