پایگاه خبری وب زوم
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
کد خبر: 17075
پ

تریدز متا به دنبال رشد با نسخه دسکتاپ

متا پلتفرمز قصد دارد نسخه دسکتاپ رقیب توییتر خود، تریدز را در پاسخ به خواسته‌های کاربران و برای مقابله با کاهش 70 درصدی استفاده روزانه از زمان راه‌اندازی خود منتشر کند.

متا پلتفرمز قصد دارد نسخه دسکتاپ رقیب توییتر خود، تریدز را در پاسخ به خواسته‌های کاربران و برای مقابله با کاهش 70 درصدی استفاده روزانه از زمان راه‌اندازی خود منتشر کند.

به گزارش شفقنا از بلومبرگ، اپلیکیشنی است که توسط Meta Platforms Inc. به عنوان رقیب توییتر توسعه یافته است. کاربران هفته ها است که درخواست نسخه دسکتاپ این برنامه را داشته اند و انتظار می رود این شرکت به زودی نسخه ای از آن را منتشر کند. تریدز ها رشد سریعی را تجربه کردند و بیش از 100 میلیون ثبت نام را در چند روز پس از راه اندازی خود جمع کردند. با این حال، استفاده روزانه از آن بیش از 70٪ کاهش یافته است.

تریدز به عنوان یک مسیر رشد بالقوه برای Meta در نظر گرفته می شود، به خصوص که سایر بخش ها با کاهش مواجه هستند. این شرکت از زمان راه اندازی، اندازه تیم Threads را از چند ده کارمند به بیش از صد نفر افزایش داده است. آدام موسری، رئیس اینستاگرام و رهبر پروژه تریدز، به اهمیت نسخه دسکتاپ برای تبدیل تریدز به یک ابزار معمولی در ساعات کاری اشاره کرد.

این حرکت به ویژه از آنجایی که هیجان اولیه پس از راه اندازی کاهش یافته است بسیار مهم است.پتانسیل تریدز برای جذب کاربران سابق توییتر وجود دارد، به خصوص با تغییراتی که توییتر تحت رهبری ایلان ماسک در حال انجام است. با این حال، تنها یک جایگزین بودن کافی نیست. این نرم افزار باید خود را متمایز کند و احتمالاً کاربرانی را که در توییتر نبوده اند جذب کند.

کلید واژه : تردز متا
ارسال دیدگاه