پایگاه خبری وب زوم
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
کد خبر: 17243
پ

سامسونگ با دوربین ۱۰ مگاپیکسلی گلکسی خداحافظی می‌کند!

گزارشات منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابر را در گوشی Galaxy S۲۴ Ultra حذف کند و احتمالا می خواهد از دو دوربین زوم در Galaxy S۲۴ Ultra استفاده کند: یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی سه‌برابر و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی پنج‌برابر.

به نظر می‌رسد که گوشی گلکسی S۲۴ Ultra از سامسونگ به دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابر مجهز نخواهد بود.

به گزارش سیتنا، در حساب کاربری Ice Universe در شبکه اجتماعی X آمده است که سامسونگ قصد دارد دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابر را در گوشی Galaxy S۲۴ Ultra حذف کند.

احتمالا سامسونگ قصد دارد از دو دوربین زوم در Galaxy S۲۴ Ultra استفاده کند: یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی سه‌برابر و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی پنج‌برابر. ابعاد حسگر ۵۰ مگاپیکسلی در حدود ۱/۲٫۵۲ اینچ و اندازه پیکسل‌ها ۰٫۷ میکرون خواهد بود.

Ice Universe پیشتر اعلام کرده بود که حسگر ۱۰ مگاپیکسلی موجود در دوربین زوم سه‌برابری گوشی Galaxy S۲۳ Ultra در Galaxy S۲۴ Ultra استفاده نخواهد شد و سامسونگ تصمیم گرفته است از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کند. این ادعا به نظر می‌رسد نادرست بوده و سامسونگ تصمیم گرفته است در دوربین زوم پنج‌برابری از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کند.

درباره افزایش قیمت گوشی‌های سامسونگ در نسل جدید هیچ اشاره نشده است اما با توجه به عدم افزایش قیمت گوشی‌های آیفون، احتمالاً قیمت گوشی‌های جدید سامسونگ هم افزایش پیدا نخواهد کرد.

کلید واژه : گلکسی سامسونگ
ارسال دیدگاه