پایگاه خبری وب زوم
شنبه 29 اردیبهشت 1403
کد خبر: 2741
پ
مدیرعامل ایرانسل:

 رسالت ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال کشور باز کردن فضا برای کسانی است که می‌توانند ایده داشته باشند

مراسم پایانی «اولین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل» در سالن همایش‌های ایستگاه نوآوری  شریف با حضور دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل و جمعی از اعضای هیأت‌مدیره و معاونان ایرانسل، برگزار شد.

بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل  در این مراسم در رابطه با برنامه‌هایی که ایرانسل به عنوان اپراتور دیجیتال در راستای حمایت از استارتاپ‌ها، شرکت‌های فناور، نوآور و دانش‌بنیان دارد گفت: ما در گذشته ایرانسل را به عنوان اپراتور دیتا معرفی کرده بودیم، اما بیشتر از یک سال است با این هدف که بتوانیم در مجموعه ایرانسل و کسب و کارهای پیرامون ایرانسل سرویس‌های جدید متناسب با سبک‌زندگی دیجیتال مشترکان فراهم کنیم، به اپراتور دیجیتال تبدیل شده‌ایم.

مدیرعامل ایرانسل افزود : در ۶ ماه ابتدایی امسال مصرف دیتای ایرانسل ۸۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است. اسنپ ۸۵ درصد سهم بازار تاکسی‌های آنلاین را دارد و یکی از سرمایه‌گذاری های موفق ایرانسل بوده است. این شرکت بیش از ۳۰۰۰ شغل ایجاد کرده و امید‌واریم ده‌ها نمونه دیگر همچون اسنپ به کمک این مرکز شکل بگیرد.

دکتر عباسی‌آرنداظهار داشت: امروزه کرونا نیاز جدی بشر را به سرویس‌های خاص محسوس تر کرده است و زمانی اگر درباره آموزش از راه دور یا پزشکی از راه دور بحث می شد، کمتر کسی این احساس را داشت که به زودی این یک نیاز جدی در کشور و دنیا می‌شود. در واقع بحث تحول دیجیتال که کشورها دنبال می‌کردند، با بیماری کرونا جلو افتاد و باعث شد که خیلی از کشورها فراتر از پیش‌بینی‌های قبلی، به این فکر کنند که چگونه می‌توان زمینه‌های تجمع کمتر مردم در جامعه را ایجاد کرد.

اپراتورها و شرکت‌هایی که در حوزه دیجیتال پیشرو هستند، لازم است خدمات را توسعه دهند تا بعد از کرونا شاهد بازگشت به عقب در تحول دیجیتال نباشیم. ما احساس کردیم که رسالت‌مان به بعنوان اپراتور دیجیتال کشور این است که برای کسانی که می‌توانند ایده داشته باشند، فضا را باز کنیم.

در ابتدای این مراسم دکتر حسن بولوردی مدیرعامل ایرانسل‌لبز با اشاره به روند شکل گیری مرکز نوآوری ایرانسل، گفت: برای توجه به ظرفیت تیم‌های استارتاپی خلاق داخلی، از بهمن ماه سال گذشته در مرکز نوآوری ایرانسل، با معماری‌ای که مبتنی بر استراتژی نوآوری باز است، ذیل «ایرانسل‌لبز» فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم.

ارسال دیدگاه