پایگاه خبری وب زوم
جمعه 7 اردیبهشت 1403
کد خبر: 3387
پ

پشتیبانی خودروهای تسلا از سرویس های موسیقی اپل و آمازون

خودروهای تسلا به زودی امکان پشتیبانی مستقیم از سرویس های استریم موسیقی اپل و آمازون بدون هرگونه اتصال تلفن همراه را فراهم می کنند.

سرویس های استریم موسیقی اپل و آمازون در آینده نزدیک به رابط کاربری خودروهای تسلا اضافه می شوند.

به گزارش پایگاه الکترک (Electek)، تسلا در تلاش است تا سرویس های پخش موسیقی همچون اپل موزیک (Apple Music) و آمازون موزیک (Amaon Music) را در خودروهای خود راه اندازی کند.

با راه اندازی این سرویس ها کاربر قادر خواهد بود به جای اتصال بلوتوثی گوشی همراه خود به خودرو برای پخش موزیک به طور مستقیم از این سرویس های درون خودرویی استفاده کند.

البته اتصال بلوتوثی برای پخش موسیقی همچنان امکان پذیر خواهد بود اما چنانچه کاربر برای مثال گوشی موبایل خود را در خانه اش جا گذاشته باشد می تواند به راحتی به موسیقی های مورد علاقه خود در خودرو گوش دهد.

در حال حاضر سیستم اطلاعات سرگرمی تسلا فقط از سرویس استریم موسیقی «اسپاتیفای» (Spotify) پشتیبانی می کند اما با اضافه شدن سرویس های اپل و آمازون کاربران به آهنگ های بسیار متنوع تری دسترسی خواهند داشت.

به گزارش الکترک، جدیدترین بروزرسانی نرم افزاری تسلا اطلاعات اولیه درباره اضافه شدن سرویس های استریم صوتی را فراهم می کند.

شایان ذکر است که کاربران برای استفاده از این سرویس ها باید اکانت سرویس موسیقی مربوطه را قبلاً خریداری کرده باشند.

در این صورت آنها می تواند اکانت خود را به سرویس مربوطه در خودروهای خود لینک داده و از پخش موسیقی لذت ببرند.

گفتنی است در بروزرسانی جدید تسلا همچنین این امکان به کاربران داده شده تا از صداها و آهنگ های دلخواه و سفارشی به جای بوق خودرو استفاده کنند.

تسلا در این بروزرسانی قابلیت «بوم باکس» (Boombox) را به خودرو اضافه کرده که در این صورت کاربر می تواند آهنگ های مورد نظر یا حتی صداهای فان مثل «بع بع» بز را به جای بوق خودرو بکار گیرد!

بروزرسانی نرم افزاری جدید تسلا تحت نسخه «2020.48.26» اخیراً به مناسبت فصل تعطیلات عرضه شده است.

منبع: ای سی تی

کلید واژه : اپل تسلا
ارسال دیدگاه