تاثیر کرونا بر پلتفرم های تخفیف گروهی
مدیر مجموعههای تخفیفان و نتبرگ گفت: فروش پلتفرمهای تخفیف گروهی در پی شیوع کرونا 80درصد کاهش یافته است.
نزدیک به ۳ هفته از شیوع کرونا در ایران میگذرد.
صاحبنظران و فعالان اقتصادی از ضربه بزرگ شیوع کرونا به اقتصاد کشور در کنار آسیب این ویروس به سرمایه انسانی خبر میدهند.
از یک سو پلتفرمهای سفارش آنلاین غذا، تاکسیهای اینترنتی و پلتفرمهای گردگشگری با تأثیرات منفی کرونا دست و پنجه نرم میکنند و از سوی دیگر کرونا فروش فروشگاههای آنلاین را به خصوص در دسته مایحتاج زندگی افزایش داده است.
نازنین دانشور، مدیر مجموعههای تخفیفان و نتبرگ از تأثیر جدی شیوع کرونا بر بازار تخفیف گروهی خبر میدهد.
دانشور در این رابطه میگوید: «با توجه به خارج نشدن مردم از منزل به دلیل شیوع کرونا شاهد کاهش ۸۰ درصدی فروش در پلتفرمهای تخفیف گروهی هستیم.»
بنیانگذار تخفیفان در مورد اقدامات تخفیفان و نتبرگ برای کاهش تأثیرات منفی شیوع کرونا میگوید: «اولین اقدام ما برای کمک به مردم در این شرایط کاهش کمیسیونها در تخفیفان و نتبرگ بود. با توجه به درخواستهایی که به ما ارائه شده است در حال انجام یک تغییر وضعیت در کسبوکار خود هستیم و قصد داریم کسبوکارهای کوچک و خانگی را بهم وصل کنیم و کسبوکارهایی را که اجناس و محصولات خود را ارسال میکنند به مردم معرفی کنیم.»
دانشور ادامه میدهد: «اقدام دیگر ما تمرکز بر سیستم (Cashback) پول تو و کدهای تخفیف بود تا بتوانیم از این طریق به مشتریان کمک کنیم تا بتوانند تخفیف بهتری از خریدهای اینترنتی در شراط فعلی دریافت کنند.»
او در پایان با اشاره به دورکاری در تخفیفان و نتبرگ از روزهای اول شیوع کرونا، نسبت به دورکار ماندن بخشی از تیم پس از عادی شدن شرایط ابراز امیدواری میکند.