پایگاه خبری وب زوم
شنبه 15 اردیبهشت 1403
کد خبر: 933
پ
انتقاد نماینده فلاورجان از شبکه شاد:

حداقل 50 درصد از دانش آموزان توانایی استفاده از آموزش مجازی را ندارند

سید ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان معتقد است آماری که وزیر آموزش و پرورش درباره دسترسی دانش آموزان به اینترنت داده، غلط است و حداقل 50 درصد از دانش آموزان در کل کشور توانایی استفاده از آموزش مجازی از طریق شبکه شاد را ندارند.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی به وب زوم می گوید: در شهرستان فلاورجان سرعت اینترنت خیلی پایین است و آموزش مجازی را برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار سخت کرده است.
او اظهار می کند: در این مدت ما تلفن هایی از سراسر کشور داشتیم که نسبت به وضعیت آموزش های مجازی اعتراض داشتند. اولا خیلی ها به دلیل پایین بودن سرعت اینترنت نمی توانند به اینترنت متصل شوند ثانیا برای وصل شدن به این شبکه ها و آموزش از طریق آنها باید موبایل جدید داشت و موبایل های قدیمی کارآیی ندارند.
موسوی لارگانی می افزاید: با توجه به بحران کرونا بسیاری از خانواده‌ها با مشکل معیشتی روبرو هستند. در روستا ها هر خانواده چند دانش آموز و دانشجو دارد و اگر برای هر کدام یک گوشی تهیه کند هزینه ها سرسام آور می شود. حتی تهیه یک گوشی هم در این وضعیت رکود اقتصادی سخت است.
این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه آماری که وزیر آموزش و پرورش درباره دسترسی دانش آموزان به اینترنت داده قطعا دروغ است می گوید: در حوزه انتخابیه من یعنی فلاورجان که چسبیده به اصفهان است بسیاری به اینترنت یا ابزار لازم برای وصل شدن به اینترنت دسترسی ندارند. بیش از ۵۰ درصد درصد دانش آموزان در کل کشور توانایی استفاده از آموزش مجازی از طریق شبکه شاد را ندارند.

ارسال دیدگاه