پایگاه خبری وب زوم
شنبه 8 اردیبهشت 1403
کد خبر: 16930
پ

تغییر دامنه twitter.com به X.com

پس از اجرای برنامه ایلان ماسک در تغییر اکانت رسمی توییتر به X به جای پرنده آبی، مالک توئیتر طی توییتی اعلام کرد که دامنه twitter.com نیز به X.com تغییر خواهد کرد.

همان‌طور که ایلان ماسک اعلام کرده بود، نام اکانت رسمی توییتر به X تبدیل شد و به‌نظر می‌رسد که در آینده دیگر اثری از پرنده آبی معروف توییتر باقی نخواهد ماند.

همین اقدام را ایلان ماسک، مالک توییتر انجام داد و امروز (دوشنبه ۲ مرداد) تصویر حساب شخصی خود در توییتر را به X تغییر داد.

ایلان ماسک دیروز گفته بود که برند توییتر به‌زودی تغییر می‌کند و به‌تدریج باید با همه پرنده‌ها خداحافظی کنیم.

درحال حاضر لوگوی جدید این شبکه اجتماعی ابتدا روی اکانت خود ایلان ماسک و در نهایت روی اکانت رسمی توییتر قرار گرفته است تا روند خداحافظی با پرنده آبی رسماً آغاز شود.

نام حساب کاربری توییتر نیز به X تبدیل شد در حالی که هندل یا نام کاربری این اکانت همچنان Twitter باقی مانده است.

گفتنی است که ایلان ماسک شب گذشته طی توییتی نیز اعلام کرده است که دامنه twitter.com نیز به X.com تغییر خواهد کرد.

در همین راستا، لیندا یاکارینو، مدیرعامل جدید توییتر که ماسک در ماه می (اردیبهشت-خرداد) استخدام کرد، در توییتی نوشت: «این اتفاقی نادر است که شما در تجارت یا زندگی فرصتی برای ایجاد تاثیری بزرگ داشته باشید. توییتر تاثیر زیادی گذاشته و نحوه ارتباط ما را تغییر داده است. اکنون X فراتر خواهد رفت و میدان جهانی را متحول خواهد کرد.»

ایلان ماسک وقتی لیندا یاکارینو را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب کرد در توییتر نوشت: «مشتاق همکاری با لیندا برای تبدیل این پلتفرم به X و برنامه همه چیز (the everything app) هستم.»

پیش از این نیز، ماسک در اکتبر سال ۲۰۲۲ توییتی نوشت که X، برنامه همه چیز (the everything app)، در راه است و خرید پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر تسریع کننده‌ای برای ایجاد X است که می‌تواند سه تا پنج سال پروژه را جلو بیندازد.

ارسال دیدگاه