پایگاه خبری وب زوم
شنبه 8 اردیبهشت 1403
کد خبر: 17048
پ

پشتیبانی از پیامک در فیس‌بوک مسنجر متوقف می‌شود!

بر اساس اعلام اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر، کاربران این برنامه دیگر نمی‌توانند از مسنجر برای ارسال و دریافت پیامک‌های ارسال شده از شبکه تلفن همراه خود استفاده کنید، اما کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند پیام‌های متنی را از طریق برنامه پیام رسانی پیش فرض ارائه شده توسط سیستم عامل ارسال و دریافت کنند.

شرکت متا اعلام کرد که اپلیکیشن مسنجر آن از ۲۸ سپتامبر دیگر ارسال پیامک پشتیبانی نخواهد کرد.

به گزارش سیتنا، این تغییر را که شرکت متا این هفته از طریق اعلان‌های درون برنامه‌ای و صفحه پشتیبانی به روز شده اعلام کرد به این معنی است که کاربران اندرویدی که به مسنجر به عنوان برنامه پیامک (SMS) پیش فرض خود متکی هستند، باید ماه آینده از یک برنامه پیام کوتاه دیگر استفاده کنند، زیرا قابلیت استفاده از Facebook Messenger به عنوان یک برنامه پیامک در ماه آینده قابل دسترسی نخواهد بود.

اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر متعلق به مارک زاکربرگ جزئیات این تغییر را توضیح نداده و تنها اعلام کرده است که «دیگر نمی‌توانید از مسنجر برای ارسال و دریافت پیامک‌های ارسال شده از شبکه تلفن همراه خود استفاده کنید.»

گفته می‌شود حذف پشتیبانی از پیامک ممکن است نشان دهنده تغییر استراتژی باشد، زیرا مسنجر ویژگی‌های پیشرفته خود را برای پیام های رمزگذاری شده و ارتباطات اجتماعی برجسته می کند.

گفتنی است کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌توانند پیام‌های متنی را از طریق برنامه پیام رسانی پیش فرض ارائه شده توسط سیستم عامل ارسال و دریافت کنند. 

ارسال دیدگاه