پایگاه خبری وب زوم
شنبه 8 اردیبهشت 1403
کد خبر: 16993
پ

قابلیت استوری به تلگرام اضافه شد

تلگرام که چندی پیش نوید اضافه شدن قابلیت استوری را به کاربران داده بود، در آپدیت جدید تلگرام پریمیوم این امکان را برای کابران فراهم کرده تا مانند اینستاگرام و اسنپ‌چت بتوانند از قابلیت استوری استفاده کنند.

پیش از این، نرم‌افزار‌های اینستاگرام و اسنپ‌چت، به کاربر این امکان را می‌داد تا محتوای متنی و تصویری خود را به مدت ۲۴ ساعت در قسمت استوری با مخاطبان به اشتراک بگذارند.

به گزارش سیتنا، تلگرام نیز سرانجام قابلیت استوری خود را برای کاربران در تلگرام پریمیوم فعال کرده که نسبت به اینستاگرام از مزایای بیشتری برخوردار است.

در استوری‌های تلگرام، کاربر علاوه بر امکان کنترل و مشاهده افراد بازدیدکننده از استوری، قدرت تغییر مدت زمان قرار گرفتن استوری در صفحه‌اش را نیز دارد. برخلاف رقبا که استوری به اشتراک گذاشته شده، تنها ۲۴ ساعت قابل مشاهده است، در تلگرام شما می‌توانید تنظیم کنید که شش، ۱۲، ۱۸، ۲۴ یا حتی ۴۸ ساعت استوری خود را روی صفحه نگه دارید.

مدیر تلگرام درخصوص راه‌اندازی این قابلیت گفت: «در ابتدا قصد نداشتیم این امکان را فراهم کنیم اما قابلیت استوری یکی از پردرخواست‌ترین قابلیت‌هایی بود که کاربران روی آن اصرار داشتند.»

قابلیت قرار دادن استوری در صفحه، فعلا در تلگرام پریمیوم فعال شده و کاربران عادی تلگرام تنها قادر به مشاهده استوری‌ها خواهند بود.

ارسال دیدگاه